Hey, guys!
Has anybody else here tried to spread the vegan message on the Internet forums about classics? I think you are more likely to convince people there than elsewhere on the Internet, since people there tend to be more reasonable. So, I’ve written an essay about vegetarianism (let’s face it, somebody who is not already a vegetarian is unlikely to be convinced to go vegan) in Latin and posted it here . I’ve received a few responses, mostly correcting my grammar. So, here is that essay, including those corrections:
Quid homines in hoc foro cogitant de vegetarianismo? Ego vegetarianista sum, ego credo carnem edere non licitum esse. Quomodo id licitum esse possit? Si carnem edimus, aliquis occidi debet. Id saepe non videmus, sed non licet nobis id ignorare. Et in Sina, multi homines canes edunt, easdem canes, quas nos amamus. In Helvetia etiam multi homines feles edunt. An canes et feles quodam modo differentes sunt a bubus et suibus, quas nos occidimus, ut carnem possimus edere? Forsan feles et canes sapientiores bubus et suibus sunt, sed boves et sues certe sapientiores liberis infantibus sunt, et quis neget infantes occidere non licitum esse? Sane, aliquae animalia non possunt vivere si ea animalia carnem non edant. Ergo quid? Mantides religiosae (magna insecta) etiam non possunt subolem habere, si eae non occidant et edant mares suos. An eius causa, quodam modo, licitum est mulieribus, quae homines sunt, suos maritos occidere?
Argumenta pro carne edenda, quae saepe dantur, sunt:
Carnis minime carus modus vitamini B12 acquirendi est.
Ita, multa animalia, boves inter alia, habent, in suis lactibus (intestinis), bacteria quae vitaminum B12 faciunt. Sed in carne, quae non cara est, vitaminum B12 paene non datur. Bubus, et aliis animalibus quae edimus, hodie semper antibiotica dantur. Ea antibiotica protegunt ea animalia a morbis, quos bacteria faciunt, quia ea animalia paene semper in parvis et sordidis spatiis sita sunt. Sed antibiotica etiam ea bacteria, quae vitaminum B12 faciunt, occidunt. Antibiotica enim et bona et mala bacteria occidunt. Carnis piscium vitaminum B12 continet, sed caro piscium multo carior (plures pecunias debes dare, ut carnem piscium possis emere) pilulis quae vitaminum B12 continent est.
Dare magnam summam antibioticorum animalibus etiam possibile facit, ut aliquae bacteria, quae et animalia et homines morbidos faciunt, ab antibioticis invulnerabilia fiant. Materia genetica, de invulnerabilitate ab antibioticis, in paene omnibus bacteriis data est, et ea potest activa fieri. Probabiliter, id fit iam hodie. Forsan multos morbos, quae hodie possumus curare antibioticis, in futura non poterimus curare… carnem edendi causa.
Edere magnam summam omega-3-acidi protegit a morbis cordis.
Simpliciter, hoc non est veritas. Evidentia huius non datur. Et si hoc veritas esset, non debeamus magnam summam carnis edere, debeamus magnam summam lini edere. Linum enim plenius omega-3-acidis quam caro est.
In optima diaeta, triens energiae ex proteinis acquisita est.
De veritate huius informationis loquitur id, quod lac hominum continet paene nulla proteina.
Spero, ut vos de his rebus cogitare faciam. Quod nos edimus, et quem aut quam nos edimus, afficit homines, et alia sentientia animalia, circa nos. Cum carnem emimus, facimus plures carnes fieri, id est, plura animalia ali et occidi. Leges de animalibus protegendis id non afficiunt.
So, what do you think about that essay? If you think it’s good, feel free to copy from me, modify it (if you think you can do better), and repost it on some other forum about classics. And please tell me here about your experience then.
I’ve also made a video about vegetarianism in Latin, you can (I hope) see it here:
youtu.be/BZe4HO2ziAY